The Incredible Burt Wonderstone
Superstar magicians Burt Wonderstone (Steve Carell) and his partner, Anton Marvelton (Steve Buscemi), have reigned as kings of the Las Vegas strip for years. Their work rakes in millions of dollars, but the biggest illusion yet is their friendship, for -- now -- time and familiarity have bred contempt between them. When a street magician's increasing popularity threatens to knock them off their thrones, Burt and Anton recognize that they have to repair the relationship and salvage the act.