The Road to Wellville
A staunch advocate of healthy living, Dr. John Harvey Kellogg (Anthony Hopkins) opens a sanitarium that promotes his progressive, if eccentric, ideas about optimal well-being. Among the clients who arrive at the facility are the opportunistic Charles Ossining (John Cusack), who is keen on marketing Kellogg's cereal, and the wealthy Will Lightbody (Matthew Broderick) and his wife, Eleanor (Bridget Fonda). This comedy is inspired by an actual spa run by Dr. Kellogg at the turn of the century.