The ToyBox
Jennifer and her family go on a summer road trip in a used RV with her husband's estranged father and brother. Along the way, they find Samantha and her brother, whose car is broken down on the side of the highway. After driving into the middle of nowhere, an accident leaves everyone stranded in the scorching, isolated desert. The unsuspecting travelers soon find themselves in a fight for survival when they slowly discover the terrible secrets within the walls of the RV.