Tintin and the Calculus Affair
Mysterious events at Moulinsart! Exploding chandeliers, shattered glass, the mirror cracks... but Professsor Calculus is deep in nuclear physics and later in deep trouble! Kidnapped! Will Tintin and Haddock outwit the secret agents and find him? What is it all about? And where will it all end?