Can You Keep a Secret?
Thinking they're about to crash, Emma spills her secrets to a stranger on a plane. At least, she thought he was a stranger... Until she later meets Jack, her company's young CEO, who now knows every humiliating detail about her. Based on the blockbuster NYT bestseller.