Rolie Polie Olie
Rolie Polie Olie’s life and adventures center on his Robofamily which includes his loyal dog Spot, his Mom & Dad and his grandfather robot, Pappy. Every day is a surprise growing up on the fantastic planet of blue skies and robots are happy helpful machines, a warm and idealized world where literally everything comes to life.