THE LEVELING OF SOLO LEVELING A Hunter Rises
S1, E1: We start our journey where it all began—with D&C Media in Korea. As the publisher of the webnovel, they shed light on how the story of Solo Leveling developed from ideation to publication. From there, we travel to meet with Redice Studio, one of the largest webtoon studios in the world, and discuss Solo Leveling's transformation from script to illustration.