Antigua and Barbuda
S1, E2: Alex Grimley, owner of Antigua's trendiest hotspot, Sheer Rocks restaurant, is launching a new Asian-inspired restaurant. On the island, we also meet the staff of Hermitage Bay, who are known to have ambitious standards. Anthony Athill, manager of the island's main security firm, is on a site visit at the hotel. In Barbuda, a glimpse at Nobu and its exclusive spot on the island. Max and Suzanne, property developers who have just moved into Sandy Lane, are ready to launch one of their biggest projects, renovating three luxury homes by the beach.