Chance Meeting
S1, E1: Ako, Shizuno, and Nodoka were best friends in middle school, often going to Achiga Girls’ School to play Mahjong. But as time passed, they saw each other less and less of each other. That was until Shizuno saw Nodoka win the middle school Mahjong Singles tournament. She is determined to meet her friend again, at the inter-high mahjong tournament!