Chanel Pour Homme-Icide
S2, E5: After the terrifying events of Halloween, Dean Munsch is forced to notify the authorities of the murders occurring at the C.U.R.E. Institute, which surprisingly leads to an influx of new patients. Fed up with doing dirty work, Chanel concocts a plan to put the new patients to use by recruiting them to join the Chanels. Meanwhile, Zayday and Chanel #5 pay a visit to someone with ties to the hospital’s past, and a new patient’s ailment causes the hospital staff to go a little mad.