Chapter Four: Fugazi
S1, E4: Bosch and Edgar dig into the sins of the parents as they investigate Arthur Delacroixs murder while Bosch's own failings seem to be forgiven by the system. The relief is short-lived though, as when Waits manages to escape, Bosch is left holding responsibility.