Chapter Six: Donkey's Years
S1, E6: Bosch's lieutenant and confidante Grace Billets convinces him to take advantage of the Christmas holiday to visit his daughter Maddie Buyt. When he returns to Los Angeles, Bosch immediately arrives to a maelstrom. Brasher questions Johnny Stokes, a former friend of Arthur Delacroix, but what had seemed like a simple witness questioning turns into a shooting.