Chef
S1, E6: After destroying a wall in anger, Morina decides to leave Festa. Festa, the site of her first job, a comfortable place to be… she wraps up her unwillingness to leave, and the memories she’s gained working there, and bids farewell. Is Morina really quitting Festa?