Don't Ask, Don't Tell Me What To Do
S3, E5: It’s Halloween, and Sabrina asks Jimmy to hang out with her gay best friend and his partner. But first, Jimmy asks Burt to do some recon by spending time at the local gay bar. When Burt keeps going back to the bar, Virginia wonders if he’s enjoying his time there a little too much and tracks him down in costume on Halloween night.