The Stories of Girls Who Couldn't Be Magicians Everyone but Us Went Home for the Holidays
S1, E6: The semester is ending and Ms. Suzuki is still missing in action; when most of their classmates go home for the holidays, Kurumi and Yuzu open up about what magic means to each of them.