Extended Remote-Control Device
S1, E2: Juzo makes a move to get Tetsuro back and carries the Extended boy to a place where Berühren cannot easily reach. While Tetsuro is unconscious, Juzo wanders around town looking for his favorite pack of smokes. A man named Cunningham greets him.