First Ally / The Conquest Begins
S2, E3: After being forced to log out of the game, Sugin gets a phone call from Temujin. He tells Suigin that if he wants to save Riku Rei, he has to go to Stage 0 and find a player named Nishikaze. He tells Farin this and they both set out to save Riku Rei.