Fit Check: Confessions of an Ukay Queen
S1, E6: Melanie and Georgina's altercation causes the latter to suffer a miscarriage, prompting an enraged Steve to file a case against the ukay shop owner; with everything that is going on in his family, Chris decides to end his and Melanie's relationship; Melanie feels overwhelmed and confused by her current plight, but her situation soon takes a different turn.