Fit Check: Confessions of an Ukay Queen
S1, E3: Melanie, an aspiring fashion designer who sells secondhand clothes, dreams of making it big by breaking into the fashion world. Opportunity knocks when Chris, a handsome young fashion executive, takes notice of her talents.