Fly
S1, E3: Settling down with a nice drink and snack for an afternoon of relaxation in front of the TV, Gilbert is distracted by a buzzing sound. There is a fly in the room. Getting more and more irritated, Gilbert tries to swat the fly away. Thinking he’s succeeded he settles back down, but moments later he hears the buzzing again. A battle with the fly begins causing a huge mess in the process!