I Call Marriage
S1, E14: Toby throws a wrench in Kate's weight loss journey. Randall struggles to accept his father's deteriorating health. Miguel and Shelly break some devastating news to Jack and Rebecca, which makes them worry about their own relationship. Rebecca receives an amazing work opportunity. Kevin examines his romantic past.