It's Peanuts
S7, E6: Peanuts are usually eaten as snacks. But because Aunt Cátia likes them so much and finds them unused, she dedicates the following three recipes to them: peanut croquettes with Dijon mustard sauce. Country chicken with ginguba peanut, and basmati rice sauteed in peanut oil. For dessert, peanut pudding with condensed milk and a crispy finish.