Keep on Truck'n
S1, E7: While Ben is getting tight with Julie, Rachel is put off by Darren's sudden offer to let her and Edie design a hotel. To pay off an overdue debt to Rene, Cam and Ben agree to hand out Rasta Monsta samples at Union Square, but cut short their job in order to retrieve their tees from the silk screener. Rene agrees to meet with John Lardner, the Jamaica-based owner of Rasta Monsta, about taking over North American distribution rights to the drink. The only problem is that Rene's parole officer, Norm, just popped in and wants to be part of the meeting.