Monkey Love
S1, E1: Former nurse-turned-exotic animal broker Tonia Haddix fights to retain custody of her "kids", seven chimpanzees at the Missouri Primate Foundation; other chimp moms are introduced, including one who raised a baby chimpanzee alongside her daughter.