New Greens
S7, E3: There are a few new ingredients on the market and in our cuisine. Aunt Cátia chose three green. To cook with spirulina, she will make a pesto to accompany homemade tagliatelle. With broccolini, a pie of Portobello mushrooms and herbs. And with matcha green tea, an interspersed layered ice cream with dark chocolate.