Once Bitten
S1, E5: Madeline receives encouraging news about the play from her director, Joseph Bachman, but is left concerned by his newly icy demeanor. Principal Nippal and Ms. Barnes share their conclusions about Ziggy and Amabella with Jane. Celeste has a solo session with Dr. Reisman, who tries to get to the bottom of her relationship with Perry.