Rebels and Misfits
S1, E2: The original rebel icons The Clash were the first to put Camden on the map; now decades later Noel Gallagher made Camden his home, confirming his status as a rock and roll star; The Libertines also moved in and started throwing guerrilla gigs from their Camden bedsit attracting misfits and mayhem; today, Yungblud and Bob Vylan play sell out shows at the Electric Ballroom bringing their unique messages of rebellion to a new generation in Camden.