Searching for the Ghost
S5 E10: Travis and Theo face danger while responding to an emergency at a haunted house; Ben continues his fight for Baby Pru; Vic opens up to Andy; Station 19 prepares to welcome patients to the Dean Miller Memorial Clinic.