S1, E2: We travel to Japan and meet with producers from Aniplex and A-1 Pictures, as well as director Shunsuke Nakashige. They reveal some of the secrets behind successfully adapting Solo Leveling as an anime series. We also sit down with Chris and Kanako from Crunchyroll's Marketing and Production teams to discuss how they've brought the show to a worldwide audience.