St Vincent & Grenadines
S1, E3: Ex-magazine publisher and philanthropist Neysha Soodeen celebrates with family and friends in sumptuous style by taking them on a luxury trip around the Grenadine islands, including a visit to the exclusive Mustique, and a night at a five-star accommodation, Bequia's Gingerlily at The Liming. We meet the staff at the Mandarin Oriental on Canouan, who go the extra mile to prepare for Neysha’s arrival and ensure her stay is memorable. On the island of Barbados, celebrated photographer Junior Sealy completes an interior design project on a millionaire’s villa, and successful singer-songwriters Shana Hinds and Faith Callender spend time collaborating on a new track and partying in style on a luxury boat around the island.