Demon Lord 2099 The Demon Lord and His Vassals
S1, E2: Veltol learns of his former vassal Marcus's betrayal firsthand; Machina shows Veltol around the city; Veltol struggles to adapt to the completely altered world of the future; Machina introduces him to someone.