The Kindred
S2, E2: Ichabod Crane and Lt. Abbie Mills concoct a daring plan to try to rescue Ichabod's wife, Katrina, from the Headless Horseman by resurrecting a Frankenstein-like monster created by Benjamin Franklin. Meanwhile, Frank Irving faces new trouble after revealing the true details of his encounter with a demon, and Jenny Mills finds herself at odds with the new sheriff in town.