The Man in the SUV
S1, E2: A car bomb explodes in front of a busy café, killing the driver and a number of the café's patrons, and injuring others. Since the car was registered to a prominent Middle Eastern man with U.S. government ties, Agent Booth calls Dr. Brennan into the case to help with the identification of the driver.