All or Nothing: Brazil National Team The Obligation to Win
S1, E1: The CBF's technical and medical staff strive to prepare the players for the Copa America; striker Neymar Jr., struggles under the weight of problems on and off the pitch; a critical press and fan base doubt the team has what it takes to win.