The Old Gods and the New
S2, E6: Theon completes his master stroke. In King's Landing, the Lannisters send Myrcella from harm's way in the nick of time. Arya comes face to face with a surprise visitor; Dany vows to take what is hers; Robb and Catelyn receive crucial news; Qhorin gives Jon a chance to prove himself.