There Won't Be Trumpets
S1, E17: There's a change in Mama Solis' (guest star Lupe Ontiveros) condition as Lynette befriends a deaf woman, Alisa (guest star, Academy Award-winning actress Marlee Matlin), whose children also attend Barcliff. Bree encounters more trouble with son Andrew and Susan finds herself attracted to Edie's hunky new contractor (guest star Rick Ravanello).