Victory or Death We Still Have a Homeland, Mates
S1, E2: Cecilia adopts her combat alias, Tamara; Ignacio summons her to a more complex mission; Bareta, the agent of the CNI, investigates the attack carried out by Cecilia's group and discovers a clue that leads him to them.