Welcome to the Crew
S1, E2: Ishani, Manik and Lopa figure out how they are going to find dancers for their group; Ishani's uncles make their first unwanted appearance; Abby brings a surprise home; Ishani, Manik, and Lopa hold auditions and shortlist the dancers.