Admission
Tina Fey and Paul Rudd star in this hilarious and heartwarming comedy about the unexpected detours we encounter on the road to happiness. Year in and year out, Princeton admissions officer Portia Nathan (Fey) has lived her life by the book. But during her annual recruiting trip, she finds herself reconnecting with a former college classmate, free-spirited teacher John Pressman (Rudd). As she bends the entrance rules for one of his very unconventional students, Portia puts at risk the future she thought she always wanted, and finds her way to a surprising and exhilarating life she never dreamed of having.