Babymetal: Live At Budokan -Black Night Apocalypse-
"Black Night Legend - Doomsday" March 2, 2014. This is one of the rarest visual content which features every moments of emotional unison among the audience gathered at Nippon Budokan, which is made only possible by the tireless and painstaking performance of Babymetal assisted by a super back up band dubbed “Kami Band”. Babymetal, the youngest female unit ever played at Nippon Budokan, and their record-breading legendary live at Budokan is now available.