Celebrating Andrea Bocelli 30 Years of Musical Inspiration
Filmed at the Teatro del Silenzio (Theatre of Silence) in Lajatico over three nights and marking his 30th year as an artist, this once-in-a-lifetime event sees classical star Andrea Bocelli appear in his home of Tuscany with a star-studded lineup of special guests to perform songs that have been the pillars of his career.