Cildo
Cildo Meireles is one the most important Brazilian artists today, having won Spain's coveted Velazquez Visual Arts Prize in 2008. Guided by his charismatic words, Cildo travels across several of Meirele's most important installations, bringing us progressively closer to his creative universe. Filmed from 2005 to 2008, in his studio in Rio and in international art shows in Inhotim.