Fun and Fancy Free
Fun and Fancy Free is a delightful gem that not only sparkles with charm, but is unbelievably rich in history-making Disney moments. It was the last animated feature starring Walt Disney as the voice of Mickey Mouse, and the only film featuring all four of Walt Disney's most famous characters -- Mickey Mouse, Donald Duck, Goofy, and Jiminy Cricket. Following Disney's classic tradition of great storytelling, unforgettable characters, music, and adventure, Fun and Fancy Free is the joyful telling of Bongo and Mickey & the Beanstalk, two timeless tales magically brought to life by the beloved Jiminy Cricket and the masterful combination of animation and live action.