The Addams Family 2
Everyone’s favorite spooky family is back! Morticia and Gomez are distraught that their children are growing up, skipping family dinners, and totally consumed with “scream time.” To reclaim their bond they decide to cram Wednesday, Pugsley, Uncle Fester and the crew into their haunted camper and hit the road for one last miserable family vacation. What could possibly go wrong?