Battle of the Sexes
An in depth look at the 1973 'Battle of the Sexes' tennis match between Billie Jean King and Bobby Riggs and its repercussions. The historic and prolific match would not only restore women's self-esteem in tennis but also pave the way for equal pay among top players regardless of their sex. With interviews from King herself to Maria Sharapova and Serena Williams to Hillary Clinton, go inside an event that has since been regarded as a significant turning point in tennis and shaped women's sport in general.