The Italian Job
The plan was flawless. The execution was perfect. Charlie Croker pulled off the crime of a lifetime. The one thing that he didn't plan on was being double-crossed. Now he wants more than the job's payoff...he wants payback. Mark Wahlberg is electrifying as Croker in this fast and furious action-adventure. Along with a drop-dead gorgeous safecracker (Charlize Theron), Croker and his team take off to re-steal the loot and end up in a pulse-pounding, pedal-to-the-metal chase that careens up, down, above and below the streets of Los Angeles. With an ensemble all-star cast that also includes Edward Norton, Seth Green, Jason Statham, Mos Def, Franky G and Donald Sutherland, The Italian Job is "Hot!"