The Last Married Couple in America
Jeff Thompson (George Segal) and his wife, Mari (Natalie Wood), are contently married, but they are stunned to see many of their friends and neighbors going through separations and divorces. Seemingly surrounded by people with domestic problems, Jeff and Mari begin to question their own relationship. Things get further complicated when Jeff meets the beautiful and free-spirited Barbara (Valerie Harper) and becomes tempted by a clear opportunity for infidelity.