The Man Who Cried
Set in Paris on the eve of WWII within the vibrant world of opera singers, showgirls and gypsies, "The Man Who Cried" follows the journey - from Russia to America - of a young refugee in search of her lost father and captures her forbidden love for a gypsy horseman.