A Destructive God Sits Next to Me
Darlin' from hell
Koyuki is a normal high school kid with a big problem: he can't stop himself from screaming at his crazy friends.
Koyuki's worried about his future; he wants to be a teacher, but he's not sure he can do it.
The whole class has gone on a field trip to an amusement park; Koyuki wants to go after his love, but his crazy friends are standing in his way.
A new friend has come, and he's just as nuts as the rest; a samurai who wants Koyuki to punish him.