Chain Chronicle: The Light of Haecceitas
Aram is offered a good sword by Dusty, serving only to further upset Burckhardt. Their strained relationship, compounded by Burckhardt's baggage, causes unforeseen problems.
With Shuza going after the Chain Chronicle, Juliana makes the decision to succeed the throne.